Nya tyger på ingång.


Jag har ju fastnat lite för det marina temat, man gör gärna det på sommaren har jag märkt.
Innan har jag ju redan köpt vita ankare på röd och marinblå botten och de är jättefina. Skulle köpa mer av dem men de hade såklart redan tagit slut, så är det när man inte köper tillräckligt på en gång.
Däremot köpte jag ett tyg med färgade ankare på vit botten, vi får väl se hur de funkar när man har ett färdigsytt plagg. Hoppas de också blir fina.


Ett annat tyg jag fastnade för var detta!
Är det inte bara supergulligt?
Små söta papperbåtar. Har sett ett annat ännu gulligare tyg på en tysk sida men det finns ju inte heller kvar men det påminner om detta men där är det även ett rött hjärta på de små pappersbåtarna. 
Åh, tänk att ha en klänning i ett sånt här tyg.


Svårt att välja färg bara.
Rött är ju väldigt fint, blått med.


Eller så kan man ju ta det vita med både blå och röda pappersbåtar.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar